Comunicación Estratégica Para El Emprendimiento Digital Moolén Swimwear
No Thumbnail Available
Date
2021-12-06
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Universidad Santiago de Cali
Abstract
This research is a contribution to the growth of the Moolen Swimmwear venture that takes place in the city of Cali. The work consists of two phases; the first is the diagnosis of current communication and the media used; and the second, is the design of the communication plan to improve the direction of communication and the way in which messages are addressed. The purpose of this research project is to develop a strategic communication plan that strengthens the weaknesses found in the Moolen Swimwear.
Description
La presente investigación es un aporte al crecimiento del emprendimiento Moolen Swimmwear que se desarrolla en la ciudad de Cali. El trabajo consta de dos fases: la primera es el diagnóstico de la comunicación actual y los medios que se utilizan; y la segunda, es el diseño del plan de comunicación para mejorar la dirección de la comunicación y la forma en la que los mensajes se direccionan. La finalidad de este proyecto de investigación es desarrollar un plan estratégico que comunicación que fortalezca las debilidades encontradas en el emprendimiento Moolen Swimwear.
Keywords
Comunicación estratégica, emprendiemiento, Moolen Swimmwear
Citation
Carvajal Urrutia, K. V. (2021). Comunicación Estratégica Para El Emprendimiento Digital Moolén Swimwear. Universidad Santiago de Cali.